Sahibinden ürün onaylanmazsa ne olur?
Satıcı, iade edilen ürünü teslim aldıktan sonra 48 saat içinde onaylamadığı takdirde, ürün sistem tarafından otomatik olarak onaylanmış sayılacak ve bankaya bağlı olarak 1-5 iş günü içerisinde tutar iade edilecektir.
Param güvende alıcı onay vermezse ne olur?
S – Satmak istediğiniz ürünü Param Güvende sistemi üzerinden belirtilen kargo süreleri içerisinde göndermemeniz durumunda profilinize otomatik olarak olumsuz puan verileceğini belirtmek isteriz. Alıcı kabul etmezse ne olur? Alıcı ürünü teslim aldıktan sonra iade etme hakkına sahiptir.
Param güvende ile alınan ürün iptal edilir mi?
“S-Param Güvende” yöntemini kullanarak satışını gerçekleştirdiğiniz ürünlerde alıcı, kargoyu teslim aldıktan sonra ürünü iade etme hakkına sahiptir.
Sahibinden satıcı kargoya vermezse ne olur?
Ürünü satın aldıktan sonra, satıcı ürünü gönderdikten sonra “Benim için özel/Param güvende/Satın alma işlemlerim” bölümünden kargonuzu takip edebilirsiniz. Satıcı bu süre içerisinde ürünü göndermezse, işlem sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecek ve ödemeniz hesabınıza iade edilecektir.
Alıcı ürünü onaylamazsa ne olur?
Alıcı ürünü onaylamazsa ne olur? Alıcı ürünü onaylamazsa veya iade talebinde bulunmazsa işlem 2 gün sonra otomatik olarak onaylanır ve ürün tutarı satıcıya aktarılır.
Alıcı kargoyu kabul etmezse ne olur?
Kargo sahibi kargosunu bu süre içerisinde teslim almazsa, kargo şirketi genellikle nakliye ücreti ve depolama ücreti gibi ek maliyetler talep edecektir. Kargo sahibinin kargosunu teslim alamadığı durumlarda, kargo şirketiyle iletişime geçerek kargonun durumunu öğrenebilir.
Sahibinden.com param güvende güvenilir mi?
“Param sahibinden güvende mi? Paranız güvenli bir hesapta tutuluyor. Güvenli hesap, çözüm ortağı olan ödeme kuruluşunun hesabıdır.
Sahibinden aldığım ürünü nasıl iptal edebilirim?
Eğer satıcı ürünü henüz kargoya vermediyse, satıcıyla anlaşarak işlemi iptal edebilirsiniz. İşlemi iptal etmek için 0 850 222 44 44 numaralı telefondan bize ulaşabilir veya destek merkezimiz üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
Sahibinden de onaylı satıcı ne demek?
Pocket Approved Pocket Approved, satıcıların güvenilirliğini onaylayan “ücretsiz” bir hizmettir. Mobil Doğrulanmış Hesap, cep telefonu numaranızın size ait olduğunu doğrulayarak reklamlarınızın alıcıların güvenini kazanmasını sağlamanıza olanak tanır.
Param güvende satıcıdan para keser mi?
Ürününüzü tüm Türkiye’deki alıcılarla tanıştırırsınız, böylece ürününüz daha hızlı satılır. Bireysel satıcı olarak sattığınız ürünler için herhangi bir satış komisyonu ödemezsiniz. Bu sayede tüm kazancınız sizin malınız olarak kalır. Ürünü Yurtiçi Kargo veya PTT Kargo ile alıcıya ücretsiz gönderebilirsiniz.
Sahibinden iadeyi kim öder?
GeT süreçleri ile yapılan iadelerde, alıcı ürünü kargoya verdikten sonra, “kargo masraflarını satıcı öder” şeklinde, güvenli hesaptan ürün bedeli alıcıya iade edilir. Cayma hakkının kullanılmasıyla oluşan masraflar satıcıya aittir.
Param güvende kaç günde yatar?
Acil paraya ihtiyacım olduğu için sahibinden “Param güvende” bir ürün sattım. Neyse, teslim edildi, alıcı ürünü onayladı, sonra 725 TL banka hesabınıza aktarıldı. Bankanıza bağlı olarak ödemenin hesabınıza aktarılması 1-5 iş günü sürebilir.
Ürün kargoya verilmeden iptal edilir mi?
Müşteriler satın aldıkları ürünü kargoya verilmeden önce iptal etmek isteyebilirler. Bu durumda satıcıyla iletişime geçip bilgi verebilirsiniz.
Satıcı siparişi iptal edebilir mi?
Evet, satıcılar isterlerse siparişlerini iptal edebilirler. Siparişi iptal edersem ne olur? Satıcı tarafından iptal edilen sipariş, satıcının puanını düşürecek ve satıcının Güvenilir Satıcı rozetini kaybetmesine veya alamamasına neden olabilir.
Sipariş iptalinde para iadesi kaç günde yapılıyor?
CAYMA HAKKI: Satıcı, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren 14 gün içinde toplam bedeli alıcıya iade etmekle yükümlüdür.
Sahibinden ürün ne zaman onaylanır?
Alıcı, ürünü teslim aldıktan sonra 2 gün içerisinde herhangi bir işlem yapmazsa ürün otomatik olarak onaylanacak ve Çözüm Ortağı ödeme kuruluşu hesabındaki ürün bedeli herhangi bir kesinti yapılmaksızın hesabınıza aktarılacaktır.
Sahibinden ilanı neden reddeder?
İlanınızı uygun kategoride hazırlamazsanız, ilanınız reddedilecektir. Doğru kategoriyi belirlemek için, satmak/kiralamak istediğiniz ürünü arayabilir ve ilanınızın kategorisini, aynı ürün için yayınlanmış bir ilanın kategorisiyle eşleşecek şekilde düzenleyebilirsiniz.
Sahibinden satıcı siparişi iptal edebilir mi?
Eğer satıcı ürünü henüz kargoya vermediyse, satıcıyla anlaşarak işlemi iptal edebilirsiniz. İşlemi iptal etmek için 0 850 222 44 44 numaralı telefondan bize ulaşabilir veya destek merkezimiz üzerinden talebinizi iletebilirsiniz.
Satıcı siparişi iptal edebilir mi?
Evet, satıcılar isterlerse siparişlerini iptal edebilirler. Siparişi iptal edersem ne olur? Satıcı tarafından iptal edilen sipariş, satıcının puanını düşürecek ve satıcının Güvenilir Satıcı rozetini kaybetmesine veya alamamasına neden olabilir.